تحقیق-بخش-بندی-مشتریان-بانک-ملت-و-تعیین-استراتژیهای-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-در-هر-بخش
تحقیق بخش بندی مشتریان بانک ملت و تعیین استراتژیهای مدیریت ارتباط با مشتری در هر بخش
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 154
حجم فایل: 19869 کیلوبایت
قیمت: 19000 تومان

توضیحات:
تحقیق رشته مدیریت با عنوان بخش بندی مشتریان بانک ملت شهر اراک و تعیین استراتژیهای مدیریت ارتباط با مشتری در هر بخش، در قالب فایل pdf و در حجم 154 صفحه.

چکیده:
یكی از ضروری‌ترین نیازهای مؤسسات مالی – اعتباری و علی الخصوص بانكها در دنیای امروز  شناسایی دقیق مشتریان بویژه مشتریان وفادار و سودآور و مدیریت ارتباط با این مشتریان برای رسیدن به سودآوری بالاتر است. یكی از روشهای مورد استفاده برای رسیدن به این هدف، تحلیل رفتاری مشتریان به لحاظ وفاداری و سودآوری با استفاده از تكنیك بخش بندی مشتریان می‌باشد. یكی از پر كاربردترین مدلها در فرآیند بخش بندی مشتریان، مدل RFM می‌باشد كه بتازگی روش بهینه آن یعنی RFM وزن دار بیشتر بكار می‌رود. در این پژوهش كه به صورت مطالعه موردی در نوزده شعبه بانك ملت شهر اراك صورت پذیرفته است، ابتدا متغیرهای مدل RFM استخراج شدند. در مرحله بعد با استفاده از تكنیك AHP وزن‌های مربوط به متغیرهای RFM محاسبه شدند. در گام بعدی با استفاده از الگوریتم میانگین K-means) K) به خوشه بندی مشتریان بر مبنای RFM وزن‌دار پرداخته شد. نتیجة حاصل، هفت خوشه مشتریان را شامل می‌شود. برای هر هفت خوشه (بخش)، میزان وفاداری مشتریان با استفاده از رتبه دهی جامع محاسبه شد. وفادارترین و در نتیجه سودآورترین مشتریان با رتبه بندی وفاداری خوشه‌ها شناخته شدند كه این نتایج با استفاده از بازخور از خبرگان به تأیید كارشناسان و مدیران خبره بانك ملت رسید، وفادارترین مشتریان در خوشه هفتم می‌باشند و بعد از آن به ترتیب مشتریان خوشه‌های سوم، اول، دوم، چهارم، ششم و پنجم رتبه‌های بعدی را به لحاظ وفاداری به خود اختصاص می‌دهند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


ایگل44

گزارش کارآموزی کامپیوتر؛ سیستم ثبت نمرات مدرسه

تحقیق ارزيابي كيفيت خدمات ارائه شده در شرکت بیمه

تحقیق تعیين ميزان افسردگي در دانشجويان خوابگاهي و غيرخوابگاهي و تأثير آن بر پيشرفت تحصيلي

تحقیق رئولوژی

تحقیق سنجش خلاقيت دانشجويان كارشناسي سه رشته علوم تربيتي، مشاوره و روانشناسی

تحقیق رابطه بين شيوه هاي فرزند پروري با مكان كنترل در دانش آموزان

تحقیق سوئيچينگ رگولاتور 75 وات

مشتریان ,بخش ,بندی ,استفاده ,rfm ,مدیریت ,استفاده از ,با استفاده ,بندی مشتریان ,بخش بندی ,مدیریت ارتباط ,استراتژیهای مدیریت ارتباط ,تعیین استراتژیهای مدیریت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مطالب اینترنتی هر چی بخوای اینجاست خاتــون وبلاگ رسمی تفسیر طاهر دانلود جزوات دانشجوی نیازهای اساسی روز وب سایت ادبی قلم طلایی1 (امیرنمازی) دانلود کتاب مجله خبری سرگرمی فانوس